Joga prihaja iz Indije. In Tara Yoga Center je edini slovenski center, ki ga vodi prava indijska Swami, kjer ima učiteljica skoraj 60 let osebne prakse joge in kjer je učiteljica neposredna učenka mednarodnega duhovnega vodje Swamija Satyanande Saraswatija. Vsi učitelji v centru so njeni učenci, z daleč najzahtevnejšim šolanjem, opravljenim mednarodnim izpitom in z največ znanja v Sloveniji. TYC je izpostava svetovno znane Biharske šole joge iz Indije, ki je svetu dala prvo jogijsko univerzo na svetu. TYC obstaja že od leta 1991, ko v SLO ni bilo še nobenega jogijskega centra. Tu se uči najbolj avtentična, celovita, tradicionalna joga, najbližja indijskemu originalu, brez improvizacij in prilagajanj. Joga, ki se ne osredotoča le na fizične vaje, ampak na polno uravnovešenje telesa, uma in duha. Tu je na enem kraju zbrano vrhunsko holistično znanje joge in ajurvede, kar lahko zelo pomaga tečajnikom z zdravstvenimi težavami. TYC je prvi center, ki ponuja 2 brezplačna obiska začetnega tečaja, preden se tečajnik odloči za udeležbo.
Za vadbo joge potrebujete zelo malo: odejo in udobno oblačilo.

Odeja: Za vadbo uporabite odejo iz naravnega materiala, ker deluje kot izolator med telesom in zemljo. Ne uporabljajte penastih vzmetnic ali zračnih blazin, ker ne nudijo zadostne opore hrbtenici.

Oblačilo: Najbolje je, da med vadbo nosite ohlapno, lahko in udobno oblačilo. Pred začetkom snemite očala, uro in kakršenkoli nakit.

Nikoli. Asane lahko prakticirajo ljudje vseh starostnih skupin, moški in ženske.
Ljudje z zlomljenimi kostmi ali tisti, ki trpijo zaradi kroničnih bolezni in bolezni, kot so čir na želodcu, tuberkuloza ali kila in tudi tisti, ki okrevajo po operaciji, se morajo pred začetkom posvetovati z učiteljem joge ali zdravnikom.
Asane lahko prakticiramo kadarkoli, razen po obedih. Najboljši čas pa je dve uri pred in tudi ob sončnem vzhodu. To dnevno obdobje je v sanskrtu poznano kot brahmamuhurta in zelo dobro vodi v višje prakse joge. Takrat je ozračje čisto in mirno, aktivnosti želodca in črevesja so se ustavile, um nima globokih vtisov na zavestnem nivoju in ne vsebuje misli o pripravi na dolg dan pred nami. Vaditelj verjetno odkrije, da so zjutraj mišice toge v primerjavi s poznim popoldnevom, ko postanejo prožnejše, vendar je ta čas za vadbo vseeno priporočljiv. Ugoden čas je tudi zvečer dve uri pred in po sončnem zahodu.
Vadite v dobro prezračeni sobi, kjer imate mir. Asane lahko vadite tudi na prostem, vendar mora biti okolje prijetno, na primer v lepem vrtu z drevesi in cveticami. Ne vadite na močnem vetru, na mrazu, na umazanem zraku, polnem dima in neprijetnega vonja. Ne vadite blizu pohištva, ognja ali česarkoli, kar preprečuje prost padec na tla, posebej še med izvajanjem asan, kakršna je sirshasana (stoja na glavi). Ne vadite pred električnim ventilatorjem, razen če je ekstremno vroče.
Vedno dihajte skozi nos, razen če ni posebnih navodil za določeno prakso. Poskušajte uskladiti dih s prakso asane.
Zavedanje je za prakso asane, kakor tudi za vse jogijske prakse, bistveno. Namen prakse asane je vplivati, integrirati in harmonizirati vse ravni bitja: fizično, pransko, mentalno, emocionalno, psihično in spiritualno raven. Sprva se morda zdi, da se asane ukvarjajo zgolj s fizično ravnijo, ker se ukvarjajo z gibi raznih delov telesa. Dejansko pa imajo temeljit učinek na vsako raven bitja, če jih dopolnimo z zavedanjem.

Zavedanje ima v tem smislu veliko hkratnih pomenov, vendar ga lahko razumemo kot zavestno zaznavanje fizičnih gibov, samih položajev, kontrole dihanja in sinhronizacije, mentalnega štetja, občutkov v telesu, gibanja prane, koncentracije na področje telesa ali chakro in kar je najpomembneje, vseh misli ali občutkov, ki se lahko pojavijo med prakso. V konceptu zavedanja je brezpogojna ideja sprejemanja kakršnekoli misli, ki pride nepovabljena v um. ?Dobre? in ?slabe? misli je treba sprejeti enako, brez presojanja. V končni analizi so misli energija, niti dobra niti slaba. To zavedanje je nujno, da dobimo od prakse optimalne koristi.

Po končani shatkarmi je treba delati asano. Sledi naj pranajama, nato pratyahara in dharana, ki vodi v meditacijo.
Zlasti kadar prakticiramo srednjo in napredno skupino asan, je važno, da je program sestavljen tako, da upogibom nazaj sledijo upogibi naprej in obratno in da se tisto, kar se vadi na eni strani telesa, ponovi tudi na drugi strani. Ta koncept nasprotnega položaja je nujen, da se telo spet uravnovesi. Za določene asane se priporočajo posebne nasprotne položaje. Vendar pa v nekaterih primerih, ko prakticiramo posebno asano v terapevtske namene, nasproten položaj morda ni potreben.
Shavasano lahko izvajamo kadarkoli med prakso asane, posebej še, če smo fizično ali mentalno utrujeni. Prakticirati jo je treba tudi na koncu programa asan.
Pred začetkom se oprhajte s hladno vodo. To zelo poveča učinek asan.
Pred začetkom programa asan morate po možnosti izprazniti mehur in črevesje. Izberite si določen dnevni čas, ko boste pred izvajanjem asan šli na stranišče. Ne napenjajte se; poskusite sprostiti vse telo. Čez nekaj tednov se bosta mehur in črevesje avtomatično praznila vsak dan ob določenem času. Poskusite se izogibati zdravilom za odvajanje.
Ko delate asane, mora biti želodec prazen. Da to dosežete, ne smete vaditi najmanj tri do štiri ure po jedi. Eden od razlogov, da priporočamo jutranjo prakso, je tudi ta, da je takrat želodec zanesljivo prazen.
Za vaditelje asan ne obstajajo nikakršna dietna pravila, čeprav je bolje, da jeste naravno hrano in to zmerno. V nasprotju s splošnim mišljenjem joga ne določa, da je vegetarijanska dieta bistvena, čeprav je na višjih stopnjah priporočljiva. Ob obedu priporočamo, da želodec napolnite do polovice s hrano, četrtino z vodo, preostala četrtina pa naj ostane prazna. Jejte samo toliko, da zadostite lakoti, in ne toliko, da se počutite težke ali lene. Jejte, da bi živeli, in ne živite, da bi jedli.

Izogibati se morate hrani, ki povzroča kislino ali pline v prebavnem sistemu, težki, mastni in začinjeni hrani, posebej še, če delate asane s spiritualnim ciljem. Posebne dietne prepovedi se priporočajo za nekatere bolezni.

Ko delate asane, nikdar ne uporabite čezmerne sile. Začetniki morda ugotovijo, da so njihove mišice sprva toge, vendar so po nekaj tednih prakse presenečeni, ker postanejo prožnejše.
Če čutite večjo bolečino v kateremkoli delu telesa, morate asano takoj prekiniti in če je treba, poiskati zdravniški nasvet. Ne ostajajte v asani, če čutite neudobje.
Ne izvajajte nobene obrnjene asane, če imate fermentacijo v črevesju, če je kri zelo nečista, med menstruacijo ali v poznejših obdobjih nosečnosti. Pomembno je, da zagotovite, da toksini ne pridejo v možgane in povzročijo okvaro ter da v primeru menstruacije kri ne vstopi v Falopijevo cev.
Nikdar ne prakticirajte asan po dolgotrajnem sončenju, ker bi se sicer telo pregrelo.

Začetna integralna joga ustreza vsakomur, ne glede na starost in spol. Vključuje asane, pranajamo in joga nidro. Traja šest mesecev, enkrat tedensko po dve šolski uri. Več

Dinamična integralna joga

Primeren za tečajnike, ki so že končali začetni tečaj. Vsebuje asane, pranajame v kombinaciji z bandhami in mudrami, meditacije in opis jogijske filozofije in tradicije. Več